Sunday sermon

GAASH!
Är lite smått förbannat på allt just nu.
Helgen skulle  ju vara till för att plugga men har räknat en sida i matteboken. En sida. Bokhögen på skrivbordet bara växer och växer. Behöver lite eld i baken.
Och till och med när man inte pluggar så går det uselt. Har spenderat hela förmiddagen ute och fotat men min störda dator vill inte redigera bilderna! MÅSTE LOOKBOOKA! Suck...
Trist att helgen skulle sluta såhär. 
Men, dagen är inte slut, kanske hittar jag lite glöd så jag kan kicka igång plugghelgen, sisådär klockan halv 6 på en söndag. Åker inte hem till stockholm förrens imorn, blä att åka 676:an imorn bitti, så jag har hela kvällen på mig.
.. Nej, nu klagar jag ju bara.
Shit the same.
(Till och med blogghelvettet vill inte sammarbeta)

En liten pojke i för stora skor säger "jag ska nog lyckas"





Smakprov

Kommentarer
Postat av: sara

Ja absolut! Det var så roligt!

2012-01-30 @ 19:27:38
URL: http://radiomusic.blogg.se/
Postat av: fashionhypnotised

Great photos, lovely blog!

xoxo,

fashionhypnotised girl

2012-01-30 @ 23:32:52
URL: http://www.fashionhypnotised.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0