"Hur hittade ni mig?"

Min kropp är inte snäll mot mig just nu.
Just när min förbannade hosta håller på att försvinna så svullnar halsen upp som en ballong och ja, såklart blir jag magsjuk! Not a big fan! Har alltså gått runt magsjuk med feber och en ömmande hals i snart tre dagar. HATAR att vara sjuk. Hatar.
Lite synd om mig är det faktiskt.

Anywho.

Har ju inte hunnit berätta om Håkan heller!! (ja, för om någon missade det så blev jag magsjuk)
Finns inte ens ord som kan beskriva den magiska kvällen, fy fa-aan vad bra det var!
Nej, det går inte ens att beskriva.

Som jag brukar säga, en bild säger mer en tusen ord:
(Hade bara min usla mobilkamera, och fotade cirka 95% av bilderna åt fel håll, som nu inte går att vrida på, så här är såååå lite av sååååå mycket! Slutsnackat)

















HÅKAN HELLSTRÖM 9/9 -2011
Föralltid i mitt minne <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0