Då + Nu = ERROR

Kul att jag har Sveriges värsta immunförsvar!
Jag driver inte - hur lyckas man bli såhär sjuk, såhär länge?
Jag har numera ingen röst. Den försvann sakta med säkert och är nu helt borta. Jätteroligt när man idag ska ha sångkonsert i skolan. FML. Jag börjar tro att det är någon där uppe som inte tycker om mig. Men vafan, prata är överskattat! (försöker jag intala mig själv)
Men imorn då ska jag bannemej dra mig själv till skolan - MED ELLER UTAN RÖST!

Men för att se det från den ljusa sidan har jag fått en extra plugg dag då jag kan ta igen det jag missat eftersom att jag nu har mina böcker hemma - yeay me!
Så idag ska jag bara fortsätta snyta mig som en elefant i mina 5000 näsdukar, hosta som en åsna, dricka te så jag kissar som en flodhäst, och plugga som en hest, en snell plugghest! (som ni ser har jag ju fortfarande humorn kvar, så mig går det ingen nöd på)

Och så måste bara få skryta lite att min klass fått fribiljetter till Romeo o Julia på onsdag, whohoo!

Så, nu har jag snackat av mig! Nice talk ;)
Pöss och kram från mig och mina näsdukar!!

Har inte fotat på väääldigt länge så här kommer en osammanhängande bild frånn sommarn:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0