Sunday baby!

Prosan tjosan!

Har en väädligt soft helg måste jag tala om! Åkte lite spontant in till Estocolmo igår o skulle köpa jacka. Den var ful. Sååå, jag träffade Fanny ist!! Mycket roligt, vi hade lite catching up to do. Idaag vaknade jag väldigt tidigt (vad är det med mig?!) och har sen dess bara strosat runt i huset, slagit rekordet i traffic rush (WHOHOOO!!), dansat i köket med min bakis bror och lite såntdär vanligt söndagsgöra!

Planerna idag är att ta en uppfriskande joggingtur, sticka ut o fota lite, mysa med min sûster o plugga till det förbannade matteprovet som kommer gå i graven!

Helger är bra fina!
Nu kickar vi igång den.

Ha en lika mysig söndag som jag! "J



503!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0