Mental makeover

Jag såg dig idag.
Visste inte vad jag skulle göra.
Så jag gick.

Vad hände?
Vad kom emellan?

Är på "ta tag i det"-humör! Allt ska göras snabbt och effektivt, och det ska göras nu! Floooow i kroppen.
Hade en suupermysig dag som började med tvåtimmars håltimme som fylldes med morgonfika med underbara vänner i globen! Riktigt härligt!

Ja, allmänt glad nu. Varför inte? Har till och med fått chokladkalender lixom! Och snäll känner jag mig också! Inte konstigt när man köpt sin första pepparkaksdeg för året för att tillåta sig att svulla lite..., hur snäll blir man inte dåå..?! (a) 
Och så blir man ju lite lagom fantastiskt otroligt glad när matteprovet ställs in och skjuts upp två veckor. Heerligt, säger jag bara!

Och så julshowerna som också dom kommer bli såå förbannat roliga och bra att man blir ju toookig! Välkoooomna, 14-15 till Kulturama!!

Nu ska jag ta en skön dusch, schwettig som bara den! Så blir det efter dansdagar!
Sen blire häärligt plugg, så att jag kan göra annat i helgen än att sitta bänkad framör skrivbordet...

Oj, vad hyper och superglatt det här inlägget blev nu!
Jao. Thats me!

Bilder blir det dock inga idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0