An everyday update

Inte har man varit aktiv här heller.
Håller på att dö här. Har seriöst inte varit ute och rört på mig eller kunnat vara med på danslektionerna på en vecka, jag klarar inte av det längre!
Men nu räcker det, nu är jag frisk från min helvettesflunsa! Nu jeevlar ska denna vecka bli aktiv!

Denna helg gick, precis som alla andra helger, fruktansvärt fort. Precis när man börjat få tillbaka andan så är vi igång igen. Men! Bara exakt en, EN, månad kvar till jullov idag!! Och så kommer julshowerna och allt annat underbart så det kommer gå i räjserfart. Det säger jag er!

Sen åker man till underbara Ljungdalen och firar jul och så levde jag lycklig i alla mina dagar!

Got to keep the fighting spirit up!

Adios amigas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0