Dear friends...

Hej där!
Jag är så otroligt trött! Blundar jag nu, somnar jag. Tror jag har gått totalt en mil idag, stolt. Efter de nästan 8 km vi skulle gå idag, tar halva klassen bussen till Täby och ser Cats på Tibble - mycket bra :) Det var nästan värt att sitta i en bastuhet buss, men inte värt mina smärtsamma skoskav. (Paus för medlidande).
Nu sitter jag här och känner mig lite paralyserad. Orkar inte ställa mig upp, och orkar framför allt inte plugga matte som jag verkligen borde. Om jag bara fick sova nu...
Nej! Nu behöver jag en plan. Upp, matte, mat, matte, sova! Så fåre bli :)

Det enda som får mig att orka är minuterna som tickar ned till FREDAG!! Friday, friday, gona have fun on friday - Music on a concert YEAH, music on a concert YEAH! Funfunfunfun looking forward to this friday. (skrev om den lite, mycket stolt!)

Så vänner, nu startar jag min plan!
Speaking some words of wisdom - go to sleep!

Gals in Italy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0