Lillebror, babababa! Bli inte som jag när du blir stor!

Du måste va sjuk - sjuk, sjuk, sjuk
Och du måste va blind - blind, blind, blind
Du måste va blind för du kan inte se hur sjuk jag är!

Ååh. Satt och tittade på Håkans livespelning på Cirkus. Det ryser på hela kroppen, så jävla underbar han är! Det är helt GALET! Det är omöjligt att vara så bra, men ändå är han det. Pure Love!

Nu ligger jag med datan i knät och bara relaxar! Såå skönt, var länge sen jag bara kunde slappna av. Är väldigt trött efter tävlingen också (fråga inte).Ska titta på nån film och äta lite fruktsallad, mumma!

Dom är uppe på taken alla är högt över staden
Sommarn snurrar fort när vi bara snöar bort
Och jag vågade aldrig hålla din hand
Vi är inte såna som i slutet får varann

Lura mig - nej nej, vad folk än säger...

 

 

'
 



Vacker. Så jävla vacker!


Kommentarer
Postat av: em.

shopping är precis vad man behöver. Men inte plånkan.



Chilla galet nu. <3

2011-05-28 @ 22:52:06
Postat av: Olivia

Så rätt så!

2011-05-30 @ 19:10:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0