kempe deilig dag!

Ta av dig masken.
Det är ingen fara,
man behöver inte vara perfekt hela tiden.
Ingen orkar hålla upp en fasad hela tiden.
Släpp ut det.
Vi är bara människor.
Människor.

Avslappnad dag idag med kulturkör! Mye hyggelig, flott å ha en kempe deilig dag! (är ju trots allt halvnorsk vill jag påpeka) Akkurat. Imorn har jag min första kassaträning, är faktiskt väldigt nervös, vill göra bra ifrån mig! Efter det cyklar jag ner till stan och solar en stund (försöker jobba på bal-brännan). Sen måste jag hem och packa till Berliin, enda chansen eftersom jag drar till sthlm på onsdag.
Ja. så ser planerna för veckan ut.
Planerna för nu är att komma ut och ta en promenix. Måste ut från det här hgruighrhgz huset! (a)

Hade!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0