In my head is many friends, and I will love them fore what they really are

Tja tja bloggen!
Hihi

Idag har jag varit så duktig och kört min redovisning och gjort min svenska uppsats så nu behöver jag bara justera lite ;) Men måste säga, inte värt att missa träningen. Depp.

Det är bara några dagar kvar nu. Gör min engelskaredovisning imorn, lämnar in min dumma svenska uppsats och har fysikprov på torsdag - sen är det klart! Håll ut

På torsdag knatar jag mig till Flygis för introduktionskväll- nu börjar det! Det blir nog kul, jag lär mig snabbt (säger vi)

Och sen på fredag åker jag till kussen i stockholm och planerar köpa min balklänning, oh lord help me! Jag hoppas jag hittar den perfekta så det blir ett "say yes to the dress" - moment! Och sen det roligaste av allt: SKOR. Det är något speciellt med skor asså... Hoppas det går bra, vill inte komma hem tomhänt!

Nu hoppar jag in i duschen, sen kör jag genom redovisningen en gång till och läser genom fysikboken! Det blir bra.

!Ciao niños!



Ful bild på tröttis tjej. Så mycket bryr jag mig! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0