Happy thoughts! Or not...

Jag är inte på humör. Tänker inte ens inleda med ett glatt "Hej där". Ligger nog 5 timmar sömn back. Såå skönt att vi är lediga imorn! Veckan har varti okej. Gått fort, trevligt umgänge och soliga dagar. Så nej, jag ska nog inte klaga. Men jag skulle DÖ för att få sommarlov nu. Ni anar inte...
Planerna för morgondagen är en massa plugg, fixa pass och sen till Estocolmo!! Me GUSTA!
I helgen blir det lite mer plugg och tagga inför en ny jobbig vecka.

Some days I get so tired. Even to tired to sleap.
Some days passes by without me knowing its began.
Some days I listen to you. Closes my eyes and dissapear in a fantasy world.
Some days I fall in love. Thinking, wondering, if it's
my time soon.


Cut the crap. Put your bullshit where it belongs. Nobody cares. Nobody cares.

Stort behov av VÄNNER och musik just nu.

Over and out










Kommentarer
Postat av: em.

Din vän är hääär. jag är också i stort behov, av ungefär allt. pusssi.

2011-05-12 @ 21:24:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0