Gråsparven när hon sjunger...

Har krypit ner i sängen.
För att sova.
Jag kan inte sova.
Ligger och tänker på framtiden. Så stort ord. Vem vet var jag kommer befinna mig om ett halvår. Vad jag kommer tänka, känna och må. Det är nu jag ska bestämma var jag kommer befinna mig. Men jag har ingen aning vad jag tänker, känner och mår då. Kan jag inte få spola fram 6 månader och se hur det ser ut, och sen spola tillbaks och göra mitt val. Det känns som att allt kommer ha förändrats om ett halvår. Men jag har ingen aning om det är på gott eller ont?

Jag orkar inte leva i nuet längre. Nuet är inte kul. Jag mår inge bra i nuet. Carpe diem. Framtiden däremot. Det ser lite ljusare ut. Persevere, you shall breathe soon.

     ?


Imorn blir det plugg, ja jag gör inget annat. Biologi, Engelska och matte. Det blir ju kul! Så om det ska vara det minsta lönsamt så borde jag kanske sova nu. Jag borde. Men vill inte. Men ska.

We'll keep in touch foaks!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0