Glory days to come!

Jag har en knorr i mitt hår

Hallu folk! Lyckoruset är kvar och har fungerat som en duracellkanin idag. Städat rummet (bländande fint!) och gjort klart Engelskaprojektet! Woho! Mycket nöjd (:
Imorn är det måndag. Jo, det har jag förstått. Blir nog en bra dag. Den blir vad man gör den till! Oh, yes you heard me.
Nu tänker jag vara så duktig och lägga över alla miljoner bilder från kameran till hårdisken!

Well it´s a Tuesday pure morning
I´m waking up, tired to my front
cause I know, there´s a lot of things to
think about
like Friday maybe you´ll be there
with the needle and thread for broken hearts
You´ll fix mine and I´ll fix yours
and then we´ll mix them in a
love bowl
Well, sorry I got carried away
but
the truth will rise and remain

Cos you don't build a city in a day but in twenty years you should have something

Pöss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0