BIG world, LITTLE girl

Work, work, work!
- Do you know why?
IT PAYS OFF!

Jag kan pusta ut. Nu är jag tekniskt sett helt färdig med allt. Känns så underbart!
Blä för veckan, men mums på dagen! Just sayin'...

Blev ingen balklänning idag, *jdbudgudgvnubUBvb!!* Jag får väl komma till balen i jeans och T-shirt. Enkelt och smidigt. Nej, det löser sig.
Imorn är det tävling - Tagga! Ska köra stenhårt, grentävling så en medalj är ett måste!

Sen är det inte mycket mer jag har lust att dela med mig av.
Jo, juste. Börjar bli lite besviken på att ingen kommenterar inläggen, ser ju att det är många som tittar in - skriv något! Skärpning :)

Nu blire Black Swan B&J och tidig kudde, viktig dag imorn ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0