All those days that I stole from you, some day I give them right back to you...

Phjuu!
Duktig chey har jag varit idag :D
Gjort biologiläxan och syslöjdsuppgiften. Faaast... Jag har det värsta kvar, en enorm engelskaredovisning och matte nationella. BLÄ! Skit i det, jag har ändå varit duktig idag! (a)
Imorn ska jag nog fortsätta plugget, golfa och strunta i mevalinshowens repetition. Jag orkar verkligen inte, inte ens kul...
Anywho! Ikvällen ser ut som sådan: Grillat, glass, studsmattan och något glee avsnitt kanske. Mysmys!
Btw börjar få riktig längtan till Berlin, se på fan! Trodde jag aldrig,, men det ska bli jättekul faktiskt.

Nu slänger jag böckerna åt sidan och tar LÖRDAG
Puss och kram!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0