Ahora chica, ahora...

MIN FYSIKBOK ÄR BORTA!!
Inte bra...

Dagen har varit lång, men gått snabbt - klockan är redan 6! Igår var jag på Opera och såg Bóheme med Farmor, Farfar och kusinen. Det var såå fint. Får gåshud bara jag tänker på det! Så kusinen sov här inatt, var väl i säng vid 1 (efter vårt nattsvull). Imorse ringer klockan vid 8, Fanny ska till Tjockö så vi går upp, äter frulle och säger hej då. Sad. Sen somna jag kom igen. Och vaknade av lillebrorns störda vänner banka på dörren vid 11! MÖRDA! (a) Jo, sen dess har jag varit instängt på rummet och pluggat arselt av mig större delen av dagen. Är det inte underbart när man får trycka på "spara" och sen på "skriv ut" på word-dokumentet? Det har jag gjort hela TRE gånger idag! Sen sitta med allt plugg framför sig, färdigt! Jo,underbar känsla!
Har till och med hunnit städa tvättrummet (för att någon *hosthost* behöver en balklänning pronto)

That's my day

Nu ska jag köra genom min Engelskaredovisning några gånger, det ska bli asbra, och sen festar jag nog till med go lördagskäk och ett VÄNNER avsnitt!
En mañana ska jag försöka hinna med träningen och sen antagligen skrika efter hjälp hur jag ska greja fysikprovet utan fysikbok att plugga ur?
Men hörni, det lööööser sig!

Kramis, kramis!

(kan tyvärr inte ladda up någon bild för verktygsfältet är puts väck)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0