JJ <3

Hallooo!

Fin dag idag. Elsa kom och vi hade fruktmys med mango, jordgubbar och annanas på en filt i trädgården - gott! (Skulle tagit lite fina bilder...)Tog en promenad, käka middag, relaxade i parken och sen åkte hon hem. Till Hallstavik.
Men du, sommaren kommer bli så jävla underbar!

Waiting for you. Day and night. Hour after hour. Second after second. Where are you?




(Ibland förstår jag inte riktigt själv vad jag gör?)

Nu ska jag ta och lyssna lite på min Oskar. Joo. Behöver verkligen lite Oskar.
kram!

Kommentarer
Postat av: em.

JJ. jag såg JJ. din rubrik, JJ. först sa de- artisten JJ, men sen så kom jag ju på det. rackarns rabarber. Fick ju för mig att du lyssna på JJ. men så kom jag ju på det, den JJ. hiih.



i'm so sorry, för mitt blablabla hit-o-dit snack. pu.

2011-06-13 @ 16:52:44
Postat av: em.

s.o.m.m.a.r.e.n kmr bli AWWESSSOOMMEEE. hehe.



Pu igen.

2011-06-13 @ 16:53:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0