Hard work-work!

Halli hallå!

Tröttisen här! Gick upp astidigt (09.30... - har vänt lite på dygnet) och stack iväg till jobbet. Är sådär lagom mojsig och klen i skallen nu.
Har precis beställt lite fina saker på H&M, för snart är jag riiik! Plus att pappsen och jag nyss räknade ut att jag kommer få sisådär 1500 i inackorderingsbidrag när skolan börjar igen. (minivågen för mig)
Pengar är inte allt, men tillåter en att göra mycket mer.

Nu ska jag äntligen, efter mycket om och men, sätta igång Black Swan! (eller glee, vi får se (A))

Kramis kramis!

Hey, min kamera typ.. funkar igen btw?







Fem favisar (y)
- Elle
- Skittles (try it!)
- Got2B glansspray
- H&Ms handcreme
- Blondspray (nej, jag fuskar inte, bara bättrar på lite...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0