Twist it out

Phjuu!

Nu är jag bra duktig! Har precis gjort klart buggen till Jailhouse rock, måste säga att jag blev riktigt nöjd. Men svetteigt blir det ;)
Jaha, nähä.
Dagen kom, dagen gick. Inget speciellt där emellan.
Imorn är det tisdag. Detsamma där antar jag.

Det är så skönt att inte ha något plugg! Man jag göra vad man känner för. Visst är det lite jobbigt med tanken att nationella i svenska är nästa vecka, men är inget man kan göra något åt. Jag känner mig ganska laddad. Försöker läsa ut min fina novellbok av Jonas Karlsson (mycket fin må jag säga!) och sen är jag ready to go!
Ikväll blir det duschen, sängen och kanske liiite plugg på bilden.
Det är väl det jag har å säga idag.
Kanske finns det fortfarande ord kvar.
Men dom tänker jag inte blotta


 Uberfin bild på mig o Elsa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0