Timmar innan skolstarten

Ja, imorn inleder den sista och slutliga terminen av min tid på Roslagsskolan.
Det kommer antagligen bli en helvettestermin, nationella prov och gymnasieintagning... Blir snurrig i skallen bara jag tänker på det!
Elsa fick mig precis komma på en sak, den här terminen betyder också en massa avsked. En massa avsked som jag trodde skulle bli jätteskönt, men är när jag tänker efter är helt avskyvärda!
Jag kanske inte kommer sakna min klass sådär så det värker, men det är fortfarande slut på en tidsepok. Jag kommer aldrig att träffa människorna i klassen varje dag längre. Nu ska man börja vänja sig vid nya människor, bilda uppfattningar och ha åsikter om nya människor. Kul och spännande, men också väldigt skrämmande...

ikväll ska jag Iaf gå och lägga mig råtidigt, även fast jag kommer somna ett -.-
Och sen, mina damer och herrar - börjar Skolan....

Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0