Moonlight tears dripping down the stairs



Hej hopp golvmopp!
Idag har varit en mycket skön dag. Pluggade lite matte o geografi, mycket duktigt av mig. Och sen har jag haft mitt egna lilla hemmaspa med hårinpackning, ansiktsmask, peeling, body lotion och pedikyr! Åhå, vad jag är ren :) Känner mig mycket laddad inför en ny skolvecka.
Nu sitter jag i köket, och luktar gott, o ska snart äta. Pappa har gjort kycklingfilé med fetaost och basilika, ibland är det bra att ha en pappa som är bra i köket ;)
Sen blir det Solsidan för hela slanten, ååå som jag har längtat! Ja, och efter det blir det väll sängen, måste tänka på morgondagen...

Puss och kram skummbanan!
(jag är så bra på å rimma :D)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0