mina älskade brudar

Läste just min gamla blogg.
Vad mycket klokare man var då.
Och vad mycket som hände då.

Sen läste jag det här.
Läste och mindes.

" sara skriver:
24 mars 2010 kl 12:40

Olivia.
jag kan inte göra så att allt bara försvinner men vi måste prata.

<3 älskar dig för att du är min vän "



Jag fäller en tår för er.
För jag kommer sakna er så det gör ont.
Jag älskar er så mycket, ni är en del av mitt liv och snart får jag inte se er varje dag.
Ni har funnits där i tre år. Genom gräl, tårar, kärlek och smärta.
Jag fäller en tår för er.
För jag kan inte låta bli att tänka på att vi snart skiljs åt.


Kommentarer
Postat av: sara

fan fick mina ögon att tåras. jag orkar inte tänka på det, elelr rättare sagt jag vill inte tänka på det för ifall jag gör det kommer jag inte att kunna sluta gråta, för det är under dessa tre år som jag har lärt mig så otroligt mycket om mig själv och om alla andra runt om mig, hur en människa kan bära på så mycket men vara som ett skal, och hur folk som verkar vara underbara bara ljuger och klänger.

2011-01-20 @ 17:22:42
URL: http://radiomusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0