Livi´n the dream!

Tjenixen (:

Klockan är nu 6 och jag är vrååålhungrig! Min sega pappa lagar fisksoppa, mycket gott men tar en sån tid!
Ska plugga vare tänkt nu, SO blir det enda jag orkar med idag.
Blev ingen Daisy´s igår, skäms på Olivia! Istället fick det bli shopping, me gusta! Japp, vårkläder från H&M i min garderob nästa vecka. Att kläder kan tillfredställa sitt liv! Ja Daisy´s får det bli imorn, efter att ha fikat med Ella. Mycket roligt, har saknat henne!
Så nu ska jag äta, kolla in några bloggar, koka en kopp te och plugga! Bara för att jag är så duktig (;

Tyckte inte riktigt om det här inlägget, men vafan! Man jag ju inte tycka om alla..

Bild på dehär och så får de vara bra!
Ha en lika trevlig kväll som jag ska ha <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0