Let me tell you a secret - I´m wonderwoman....

Jag är inte dum i huvudet.
Jag tänker bara inte som du.



Dagen har spenderats i Stockholm.
Var på Kulturamas öppet hus. Muy bien är allt jag har å säga ;)
Efter lite roliga ärenden i stan satte vi (jag brorsorna och padre) på en sportbar och beställde de fetaste hamburgarna de hade, jag har aldrig känt mig så mätt!
Bra dag. Behövd!
Imorn blir det plugg och med ett tips från Fanny ska jag baka Chocolat Chip Cookies - mumma!
Nästa vecka blir en plågsam en!
2 prov, en redovisning och 4 gymnasie öppet hus.
Hur ska jag orka?

Nu ska jag spela lite gitarr och sen sängen tidigt. Försöker "lagra" sömn. Jag tänke, jag kommer antagligen inte få mycket sömn nästa vecka så om jag sover länge imorn så kanske den räcker för hela veckan. Dags att sättas på prov!

ciao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0