I see the world with TWO eyes

Hola amigas !


Jag är kriminellt trött! Var hur duktig som helst när jag gick och la mig nio, jag upprepar: Nio! igår, men SÅKLART tycker en gubbe med långt skägg att "ja, här ska jag ploga, jag och min gigantiska traktor med sirenljus som ger epelepsi, från halv nio till elva precis utanför husen med oskyldiga som vill sova" Jag lovar, det var så han tänkte! Extra onödigt när det kom en meter snö till idag (som förresten får mig att vilja sätta en laddad pistol mot tinningen, men jag lovar - jag ska inte) Ni får ursäkta mitt dåliga humör, jag är Inte på topp idag..
I alla fall. 
Kom hem från skolan för ett tag sen, sitter här och skriver på min bilduppgift. Rätt okej. 
Ska gå till Daisy´s senare, wish me luck!



Peace out bro's !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0