I´m so happy cos you are gone!

HejHej!
Jag mår bra.
Nej, nej, nej - jag mår mycket bra!
Kom precis hem från några ärenden på stan (åå så vuxen jag låter!). Har gått till Daísy´s, aplåder till mig! Tyvärr var arbetsgivaren inte där så jag får göra ett återbesök på onsdag istället. Ingen fara ;)
Sen har jag bytt mina skor på Edblads, klacken gick helt plötsligt av på ena skon! Konstigt, men till mig stora lycka - jag bytte till Dr Martens kängor :D
Imorn ska jag till Stockholm och gå på Marina Läroverkets öppet hus med Fanny, jättekul! Min käre bror ska guida oss runt på skolan, spännande må jag säga.
Livet leker och jag har fina skor - kan det bli bättre?



Somliga går med trasiga skor.
Säg vad beror det på?

Ty denna dag är
din
Den har du fått av mig
I ett blått paket med röda snören har du fått denna dag
Ty solen är din denna dag
Låt den skina för dig just denna dag
För dig ska solen skina, för det är du värd.



Blowfish


Kommentarer
Postat av: elsa.

haha. du är bra gullig du. varje dag jag kommer in så är de en viss olivia som skrivit en liten kommentar där i hörnet, nä inte en liten. en Lång ; ) men engelskaläxan, de är ju de här med att vi skulle prata om lovet. hehe. Puss på dig.

2011-01-17 @ 19:45:46
URL: http://bymartinsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0