I little bit of heaven, and a little bit of hell

Time to blogg ;)

Har precis kollat en massa bilder från sommaren. Italien, Yxlan, Midsommar och varma sommarkvällar. Jag längtar mer än möjligt! Och vad mycket brunare man var då!! Vad ska man behöva göra för att få lite sol i det här jevla landet?

Plugg är dagens nyckelord.
Sen har jag hunnit med att baka scones, klinka lite gitarr och lite sånna där nödvändiga saker.
Imorn är det skola då. Har jag faktiskt inget emot. Tvärtom! Men det är bara för att jag får träffa mina finaste. Uppskattar dom mer än möjligt, det är inte långt kvar nu...

Ikväll blir det Top Model, lite mer plugg och Solsidan! Härligt, härligt.

Nu möter jag helvetesveckan med ett leende på läpparna och ser glaset halvfullt!



Fake it and you'll make it

Kommentarer
Postat av: em.

fina olivia. fina fina du. tack. mkt lättare när man kan ge varandra stöd än att hålla det för sig själv. såtack du! <3 o jag stöttar dig. det vet du. hihi. hoppar du hoppar jag gullet. hahaha <3

2011-01-24 @ 20:55:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0