FREDAG!

Äntligen är den här. Den vi har väntat på hela veckan. Dagen med stort D! FREDAG!

Jag är väldigt förvånad över att jag överlevde den här veckan.. Vet inte hur jag bar mig åt. En bra inställning och tålamod antar jag. Med två prov avlarade, phjuu, kan jag nu slappna av och njuta av en välförtjänad fredag med en massa godsaker.
Imorn blir det härliga Stockholm för mig. Öppet hus och shopping med min chey Elsa, toppen :)
Söndag träning och liiite plugg, bara för att jag, sann plugghäst som jag är, inte kan låta bli!
Ja helgen blir nog skön.
Men stressen kryper sig fram och gör dom där rysningarna på ryggen och lurar i magen.
Mina problem är enkla - jag vill inte gå vidare...


Ha en jättemysig kväll och svulla mycket popcorn!
ps. ett extra hjärta till Lovisa Palmberg som ritade den här fina bilden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0