Time is on your side...

Jag är inte på bra humör.
Fredagskänslan inom mig har slocknat.
Fråga mig inte varför..
Idag var det ju snökaos. Mysigt kanske. Ja iaf för de 22 pers som inte kunde komma till skolan idag p.g.a deras inställda bussar. Resten av oss fick ha geografi första timmen och vänta hela dagen i skolan till matten som var vår sista lektion. Bitter? Tell me about it...
Och så vill jag bara tala om att jag är så förbannat trött på att vara nervös över skitsaker! Jag orkar inte ha mer prestationsångest och gå runt o må dåligt. Jag orkar bara inte mer.

Sen är jag bara väldigt deprimerad.
Upptäckte att jag Helt glömt bort att biljettsläppet till Where The Action Is släpptes den 7:e
Ber till GUD att dom inte är slut!
Den andra bönen är att jag får gå.

Skitfredag.
Skitvecka.
Skitmånad.
Skitår.

Nu kan det bara gå uppåt.



I'm gonna buy a gun and start a war
If you can't tell me something worth fighting for
I'm gonna buy this place, that's what I said
And blame it upon a rush of blood to the head

Kommentarer
Postat av: din bestisfestis.

jag kommer och muntrar upp dig bestis festis. !

2011-02-11 @ 20:58:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0