Intryck

GAASH!!

Okej.
Freakar out lite hära.
Börjar skolan IMORN.
Imorn.
Ja. 1 timme o 40 minuter bort ska jag vara klockan nio noll noll imorn och möta min klass.
En klass jag ska spendera tre år med.

Nu börjar det igen.
Nu är det månader av irrande omkring i helt nya lokaler, kallprat med nya människor, möten med nya lärare och värst av allt: tvingas upp vid 5 - halv sex!

Har varit så glad och förväntansfull.
Men nu mår jag bara illa.
Nerver antar jag.
Läskiga, krypande, smygande, illamående och taskiga nerver.
Försvinn förfan!

Nej. Nu måste jag nog lugna ner mig lite.
Andas.

Hej sålänge!



Kära, underbara, saknade sommarlov - var tog du vägen?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0