Sommarvisa där ögonblick blir till evighet...

Tjo bré (8

Nu sitter jag här och hoppar upp och ner på stolen min, med Timo i öronen, - VÄNNERBOXEN ÄR MIN!!!
(jag vet att jag skrev tidigare att jag skulle köpa den efter träningen här om dan, men det blev inte riktigt så "/ )
Jag ska pressa i helgen! Jag förstår inte människor som INTE tycker att dom är Underbara!! Mästervärk, om ni frågar mig (:
Snart kommer mamma hem, varit och fluuugit. Kuligt att få se henne igen. Nu borde jag verkligen ta och öva på låten jag fick i läxa på sången. Men men, senare! Först, musiiik och lalla runt lite på internuut.
Det känns som att det är ganska soft i skolan just nu, inge plugg så lång ögat kan nå. Men - vi vet ju alla att jag har fel, på bordet i ögonvrån står den meterlånga högen med böcker. Suck.
Ikväll ska vi planera vinterresan, ser ut att bli Thailand - inte illa, inte illa Alls. Längtar så jag dör redan!
Nej, nu skriver jag bara en massa strunt för att jag inte ska plugga så nu Måste jag verkligen sätta punkt.
Over and out.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0