Helgsnack

Hola c:

Även fast jag vet att ingen läser min blogg, är inte direkt den där trofasta bloggerskan som gör nya inlägg stup i kvarten. Nej, jag har ett liv. Ha - ha. Så just nu bloggar jag för min egen skull.

Är på ganska bra humör just nu. Sitter i min bruna säschlong med datorn i knät hos mi madre.
Borde verkligen läsa Mina drömmars stad, men har lixom inte riktigt kommit igång med dagen än så det får bli lite senare. (säger jag nu som fortfarande sitter i pyjamas klockan halv sju).
Imorn ska jag köpa VÄNNER boxen - Yea you heard me! Dirrekt efter träningen, som jag förresten inte känner mig så sugen på i denna sekund, så trallar jag ner till hemmakväll med mina 1200 riksdaler och köper skönheten, guldklimpen, bäsitsarna, mirakelboxen - ja, kärt barn har många namn!
Sen på måndag blir det förhoppningsvis Estocolmo, ska köpa skuur (:
Ja, nästa vecka ska jag, i mitt hektiska faschinerande liv, proppa in lite roliga saker så jag inte dör av uttorkning på spännande människor. Norrtälje är den mest instängda och ointressantaste staden på jorden.
Det var allt för mig, over and out.

Ska verkligen försöka blogga mer.
Adios amigos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0