Oslo

Upp tidigt som ***
Flygbuss i 2 timmar
Arlanda
På flygplanet
I Oslo, Norge
Parfym o godis i tax freen
På Flygplanet
Arlanda
Flygbuss 2 timmar
Träning
MAT

sova...

Så, hur har er dag varit?

Jag är sååå trött just nu, men det har varit en skitrolig dag!
Imorn får jag sovmorgon igen, wohooo - Suckers!
Sen ska jag nog ta tag i pluggandet, wo - ho...
Nu ska jag iallafall klättra upp i min säng 2 meter upp och försöka somna med ljudet av ett snurrande hjul (Hamstern!) och "Bobben" som går som om han laddar inför ett maraton och har 500 kilos vikter på fötterna (matteläraren!)
Jag har det inte lätt...
Hahhahaha


God natt

Kommentarer
Postat av: Em.

men vi kom ju fram till på matten idag att du hade järn brist; ) så nu ska du till farbror doktorn och så får du medicin som man får ont i magen av. SENdu, så kommer du va pigg som en mört; )

så besök farbror doktorn nu. så blir jag glah!

bobby skulle nog behöva lite medicin för .hmm. ja...hehe.

2010-10-12 @ 19:38:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0