Måndag

Halooo
Kom precis hem. Har fikat med en massa goa människor. Mysmys!
Vet ni vad jag kom på idag ? Det är höst. Och det är jättefint! Det är glatt och fint överallt - blir överlycklig!
Men, tillbaks till verkligheten...
Är mycket trött. Och jag måste plugga. Ingen bra kombination.
Har två prov nästa vecka - båda Lars Åke ämnen! Han rättar prov så man vill bara slita av sitt hår. Tycker Inte om den människan...
Imorn är det tisdag. Får förhoppningsvis tillbaks matteprovet, spännande.
Saknar träningen redan, mår uscchit utan den.. Jag får ta och bygga min egen gymnastiksal i källeren tror jag. Japp så får det bli!

Nej, nu ska jag ta en kopp kaffe så jag piggar på mig!
Saknade Ewii idag förresten ):


Kommentarer
Postat av: Em.

haha, du är rolig du olivia! kom in på bloggen.. nämen. TRE kommentarer. oj oj oj. VEM kan de va ifrån.

men jag tackar och bockar; )

nuuu ska dra upp min feeta fysik bok ,elr kemi. de vet jag inte än ;M de visar sig på provet.

den ska nu premiär öppnas ikväll. ;o pusspåre

2010-10-12 @ 19:36:19
Postat av: Sm.

jag ska inte vara sämre än Em.

but yo. alla måste pluggs:/ urgh har pluggat tre timmar idag:/

2010-10-16 @ 19:47:52
URL: http://radiomusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0