foampit

hej...
Sitter deppad i mitt rum - missade just försa avsnittet av Desperate Housewives. Hur kunde jag!? Svårt att titta mig själv i spegeln, hur ska jag nu kunna sova om nätterna? Det enda som får mig att ha någon livsgnista kvar är att det reprisen går på söndag.
Hehe, så nu har jag deppat klart!
Hade träning idag, ganska okej. Känner att det inte går så mycket framåt som det borde, men det är bara att kämpa. På torsdag är vi i skeppet, vilket betyder gropen!! 8D  (jag känner frågetecken i era ansikten) En Stor grop, 3 meter djup nere i marken fylld med skum:





Imorn ska jag till arlanda igen och på torsdag ska jag vara med och flyga. Destination: Danmark. Deras flygplatser har tydligen roliga butiker, hehe...
Nu ska jag snart kasta mig i sängen, men först ett glas mjölk.

Buenas noches, chicas
(visst har jag blivit bättre på att blogga (; )

Kommentarer
Postat av: Em.

det där ser ut som en grop fylld av MARSHSMALLOWS :D

åhh. marshsmallows. va gooottt. DE ska jag köpa imorrn! marshsmallows. hihihihi.

TREDJE KOMMENTAREN.

2010-10-12 @ 19:40:09
Postat av: Em.

meen åååhh. jag har skrivit massa kommentarer men de kom aldrig upp. såååå jag orkar inte skriva en gång till. hehe, en annan gång . så säger vi : )pusspåre

2010-10-12 @ 19:43:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0